הירשם

לימוד אנגלית למתחילים

לימוד אנגלית למתחילים

להשארת פניה מהירה לפרטים מנציג - מלאו את הטופס מתחת ואחד מאיתנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי 🙂

לימוד אנגלית למתחילים בברייט אינגליש

מסגרת לימוד אנגלית למתחילים בברייט אינגליש מעניקה לכם את כל מה שאתם צריכים כדי ללמוד שפה חדשה מאפס ולהצליח בזאת: 

  • מורים מסורים שינחו אתכם עם המון סבלנות ואכפתיות לאורך תהליך הלימוד. 
  • שיטת לימוד שמדמה את הדרך בה אמריקאי או בריטי לומדים אנגלית. 
  • תרגול עשיר מותאם רמה באתר באמצעות שירים ללימוד אנגלית, סיפורים ללימוד אנגלית ואוצר מילים לפי קטגוריה. 
  • תוכנת לימוד חדשנית שמלווה אתכם לאורך כל הקורס ומאפשרת לכם לתרגל המון בין השיעורים. 

לימודי אנגלית למתחילים שבאמת עובדים

ללמוד אנגלית ולהנות

חשוב להיחשף לאנגלית הרבה בשלבים הראשוניים של הלמידה, על מנת שנתרגל לשפה. בברייט אינגליש יצרנו מגוון תכנים עשיר שזמין לכם באתר כגון: משחקים ללימוד אנגלית, שירים ללימוד אנגלית וסיפורים קצרים מלווים בהקלטות.

300 המילים השכיחות ביותר

הדבר החשוב ביותר לתלמידים ברמת מתחילים הוא לשפר את היכולת שלהם להבין אנגלית מדוברת. במשך הקורס בברייט אינגליש תלמדו את המילים השכיחות ביותר בשפה האנגלית, על מנת שתוכלו לנהל שיחות בסיסיות תוך זמן קצר.

לימוד הדרגתי

תוכנית הלימוד שלנו תוביל אתכם צעד צעד אל ההצלחה, תוך כדי שאתם נהנים מהתהליך. וידאנו שהתוכן איתו אתם עובדים יהיה בדיוק בדרגת הקושי המתאימה לכם. דבר שיעזור לכם לשמור על דרגת מוטיבציה גבוהה לאורך כל הקורס.

שותפים לדרך

ביחד אפשר להשיג הכל 🙂 כולנו בברייט אינגליש מחוייבים ב-150% להצלחה שלכם ונעשה מעל ומעבר כדי לעזור לכם לשפר את האנגלית באופן משמעותי. לאורך תהליך הלימוד תקבלו הכוונה מה הכלים הטובים ביותר שיעזרו לכם לעלות רמה ואיך להשתמש בהם.

חזרה על השיעורים

בסוף כל שיעור ישלח אליכם משוב שיאפשר לכם לעבור על הדברים שעשיתם בשיעור שוב ושוב. כמו כן, במקרה של שיעורים פרטיים אונליין, תוכלו להקליט בוידאו את השיעור וכך לבנות לעצמכם ארכיון שיעורים שעליו תוכלו לחזור.

בסוף קורס אנגלית למתחילים תהיו מסוגלים:

התאמה מלאה לתלמידים דוברי עברית

הסברים בעברית לדקדוק באנגלית

במקרים בהם תצטרכו ללמוד דקדוק, וידאנו שיעמדו לרשותכם הסברים בעברית שיעשו לכם סדר בראש ויעזרו לכם לבנות משפט כמו שצריך. תלמדו מה הן הטעויות השכיחות ביותר שישראלים עושים באנגלית ואיך להימנע מהן.

מורים שמבינים אתכם כשאתם מדברים בעברית

חשוב שהמורה שלכם יהיה מומחה באנגלית אבל חשוב לא פחות הוא שיהיה מסוגל להבין אתכם כשאתם נתקעים. כל המורים בלי יוצא מן הכלל בעלי עברית ברמת מתקדמים ומעלה.

תכנים עם תרגום לעברית

על מנת שיהיה לכם קל בשלבים הראשוניים של הלימוד, דאגנו לשלב בכל התכנים שלנו תרגום מלווה בעברית למילים ולביטויים החשובים שעליכם ללמוד. כך למשל תמצאו תרגום למילים חשובות בסיפורים שתקשיבו להם, ותרגום מלא לעברית לשירים שתלמדו.

שירותים נוספים

קורס אנגלית

למדו עוד על הקורסים השונים שאנו מציעים והיתרונות שלהם. קורסי אנגלית במגוון תחומים כגון: אנגלית מדוברת, אנגלית עסקית, אנגלית למתחילים, קורסי אנגלית לילדים, קורס אנגלית משפטית וקורס הכנה למבחן אמי"ר.

לימוד אנגלית בברייט אינגליש

מגוון השירותים הרחב שלנו בברייט אינגליש. לימוד אנגלית למבוגרים וילדים, מתחילים ומתקדמים. שיעורים פרטיים אונליין או לימוד בקבוצות. לימוד אנגלית בחינם באתר.

בלוג

בבלוג שלנו תמצאו כתבות רבות שילמדו אתכם איך ללמוד. מה המפתח לשיפור אנגלית מדוברת? מה כדאי או לא כדאי לעשות כשמתחילים ללמוד אנגלית מאפס, ואיך לגרום לילד שלכם להפוך לתותח באנגלית בקלות 🙂

מבחן רמה באנגלית

בדקו בדיוק מה כמות המילים שאתם יודעים, ביטויים שימושיים ומה היא המיומנות שלכם בשימוש בדקדוק. בסוף המבדק תגלו גם כמה שעות לימוד ידרשו מכם כדי להגיע לרמה הבאה ואיך לעשות זאת.

מה התלמידים שלנו מספרים

שרה ויסמן

"בית ספר נהדר... לומדים עם צוות מורים מקסים. מומלץ בחום, מניסיון! "

ליעד מור

"אחלה של מרצים! שירות אסטרטיבי, אישי ומקצועי."

ילנה כהן

"יחס אישי לכל תלמיד. למדתי חצי שנה ומתכוונת להמשיך בקרוב!"


מלאו את הטופס לקבלת פרטים נוספים על לימוד אנגלית למתחילים

02-3024070

אימייל:

brightenglishisrael@gmail.com

asaf.ronen.be@gmail.com

 

ימים ושעות פעילות:

ימים א’-ה’ 8:00-22:00 \ יום ו’ 8:00-14:00