הירשם

למה ברייט אינגליש?

תוכנית לימוד מותאמת לקהל הישראלי

חומרי הלימוד אצלנו תמיד כוללים הסברים בעברית על דקדוק ותרגום מאנגלית לעברית לאוצר מילים וביטויים שימושיים.

מקצוענים בהתחייבות

ברייט אינגליש הוקמה ב-2011 ומנוהלת ע”י אסף רונן, מורה בעל ניסיון של מעל ל-20 שנה בהוראת אנגלית. התלמידים והמורים כאחד נהנים מהנחייתו לאורך כל תקופת הלימוד. כשאתם לומדים בברייט אינגליש אתם יודעים שאתם בידיים טובות.

באמת אכפת לנו 

כשתתחילו ללמוד, תגלו שכל אחד ואחד מאיתנו רוצה לראות אתכם מצליחים לשפר את האנגלית משמעותית ויעשה כל שביכולתו לעזור לכם לכבוש את היעד הנכסף הזה. 

שיטת לימוד דינאמית שבאמת עובדת

בברייט אינגליש פיתחנו שיטת לימוד ייחודית שמבוססת על ניסיון עם אלפי תלמידים ישראלים. במשך הקורסים שלנו תלמדו מה הן הטעויות השכיחות ביותר שישראלים עושים באנגלית ואיך להימנע מהן. הסברים דקדוקיים בעברית שסוף סוף יעשו לכם סדר בראש! 

המורים הטובים ביותר

כל המורים בלי יוצא מן הכלל דוברי אנגלית כשפת אם ובעלי עברית ברמת מתקדמים ומעלה. כמו כן, לכולם הצלחה מוכחת עם מספר גדול של תלמידים. 

שירות אישי

צריכים משהו? שלחו ווצאפ וקבלו תשובה מהירה. בברייט אינגליש לא צריך לעבור דרך אינסוף נציגי שירות ומכירות כדי לקבל עזרה. אם אתם רוצים יחס אישי באמת, ושירות אדיב ומהיר, אנחנו הכתובת שלכם.

לימוד אנגלית בסטנדרט הגבוה ביותר

דגש על אנגלית מדוברת

בכל הקורסים שלנו ניתן דגש מיוחד על לימוד אנגלית דרך ניהול שיחה - הדרך הטבעית ביותר לרכישת שפה. המורים המנוסים שלנו ידעו לגרום לכם לפתוח את הפה ולהתחיל לדבר, בקלות ובמהירות.

הצלחה מבוססת נתונים

לאחר מבדק רמה תדעו מה נקודת ההתחלה שלכם וכמה שעות לימוד (איתנו או בלעדינו) נחוצות כדי להגשים את המטרה שלכם. כמובן שנדריך אתכם בדיוק איך להגיע לשם.

ללמוד אנגלית מכל מקום ובכל זמן

בדרך לעבודה ותקועים בפקק? נסיעה ארוכה ברכבת? בברייט אינגליש מגוון מסלולים שמאפשרים לכם לתרגל את האנגלית מרחוק במנעד שעות רחב. תרגול אונליין באתר או אחד על אחד עם מורה באינטרנט.

ללמוד ולהנות

על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר, לא מספיק לתרגל את האנגלית רק בשיעורים אלא גם ביניהם. בברייט אינגליש יצרנו מגוון תכנים עשיר כגון: סיפורים וכתבות ללימוד אנגלית, שירים ללימוד אנגלית ומשחקים ללימוד אנגלית שיגרמו לכם לרצות להמשיך ללמוד עוד ועוד 🙂

סיכום שיעור במייל

לא משנה באיזה מסלול לימוד בחרתם, בסוף כל שיעור ישלח אליכם משוב עם תיקונים למשפטים שנאמרו בצורה לא נכונה, מילים וביטויים שימושיים שהיו חסרים לכם, ונקודות דקדוקיות שחשוב לחזור עליהן עד לפעם הבאה.

חומרי לימוד עשירים

מערכי שיעורי מקוריים שגורמים לכם לדבר

בכל מסלולי הלימוד שלנו תגלו שאתם מדברים באנגלית והמון. נושאי השיחה ישתנו בהתאם למטרת התלמיד. כל נושא שיחה מיוצג ע"י תבנית שאלות מודולרית ופריטים לקסיאליים ודקדוקיים שעוזרים לכם לדבר על נושא זה בצורה רהוטה.

לימוד מתודי של ביטויים שימושיים

ההבדל הגדול ביותר בין דוברי אנגלית כשפת אם וישראלים מבחינת המיומנות באנגלית, הוא הידע והיכולת להשתמש בביטויים שימושיים בצורה נכונה. בברייט אינגליש דאגנו שלמידת ביטויים שימושיים היא חלק בלתי נפרד משיטת הלימוד שלנו.

הסברים בעברית לדקדוק

בברייט אינגליש תקבלו גישה לאינספור הסברים על הדקדוק האנגלי - כולם פשוטים וברורים ובשפה העברית ומותאמי רמה. הסברים מתומצתים שסוף סוף יעשו לכם סדר בראש.

ללמוד אנגלית נכון

היכולת שלנו להשתמש בשפה בצורה תקינה ומדויקת תלויה לא מעט בהבנת ההבדלים בין אנגלית לעברית. בכל חומרי הלימוד שלנו שלובים הסברים מקוריים מבית ברייט אינגליש שעוברים על ההבדלים בין שתי השפות ואיך להימנע מטעויות שכיחות שישראלים עושים באנגלית.

מסגרת הלימוד שלנו מעניקה לכם את הכלים הטובים ביותר לשפר את האנגלית ולהגיע לתוצאות שאתם רוצים. 

מלאו את הטופס לשיעור התנסות מוזל אצלנו

02-3024070

אימייל:

brightenglishisrael@gmail.com

asaf.ronen.be@gmail.com

 

ימים ושעות פעילות:

ימים א’-ה’ 8:00-22:00 \ יום ו’ 8:00-14:00